Thursday, February 17, 2011

Azrin Beads Creation - personal and background

I.                   Ish lama nye saya tak update kisah latest ya .kepada yang masih ada yang sudi view my blog ni ternanti nanti cerita baru dari actually tersangat lah banyak….alhamdulilah 2011 bermula dengan berita gembira iaitu naik pangkat….alhamdulilah selama 5 tahun saya bekerja retail terasa berbaloi segala hasil kerja saya...walau bagaimanapun manik tetap no 1 di hati….maka perancangan untuk membuat manic full time tergendala..memandangkan saya perlu banyak beljar perkara baru maka saya tidak sempat untuk update my blog..but anyway I will try my best to update if I have latest info k…I think certain people dunt know my realy personal profiles…kekadang lucu juga ya bila dealing pelajar melalui telefon mereka memangil saya kakak tapi setelah hadir kelas rupanya mereka lebih berumur dari saya…muda tak beerti tidak berkaliber…saya merupakan lulusan UITM dalam jurusan fashion designer…kawan seangkatan dengan saya telah Berjaya seperti Hatta Dolmat,Hazwani and my junior Arma Couture…well mungkin my focus more to beading…beading and beading…berumur tahun ini 28  but going to 29(tak nak ngaku 29) …pengalaman bekerja dengan pereka tanah air seperti sharifah Kirana,Radzuan Radzwill and a few more membuatkan saya matang sebelum waktunya…minat saya of course beading…kalau tak percaya tanya suami saya yang turut mahir menjahit manik…ibu saya juga ikut terjebak memandangkan ibu sentiasa mahu baju kurungnya penuh manik dan saya tak mempunyai masa mencukupi dan dia boleh jahit sendiri.adik saya juga boleh menjahit…itupun bila dipaksa saya…he he lelaki tak macho katanya menjahit…umur hanyalah satu nombor tetapi kesungguhan saya mengajar alhamdulilah rata rata pelajar akan berpuas hati…Objektif saya ialah saya dapat berkongsi ilmu pada mereka yang sudi menjadi pelajar saya ilmu Manik..





No comments:

Post a Comment