Thursday, February 17, 2011

40 teknik pattern yang akan diajar di kelas Azrin Beads Creation

Kebanyakan orang tidak percaya saya mengajar 40 pattern memandangkan org lain hanya mengajar 25 pattern…sometimes too good to be true but memang itulah yang saya provide kepada pelajar saya kerana kekadang duit bukan segalanya tapi kepuasan saya berkongsi ilmu dengan pelajar sya….sebab tu kelas saya bermula seawall 10am till 8pm…berbeza debgan kelas sedia ada di website kelas tamat pada pukul 5 atau 6..gambo dibawah adalah teknik yg akan diajar nanti sekiranya anda mendaftar sebagai pelajar saya…..




*Daun separa Penuh
* Daun V

 * Manik berjurai
*Buah Beri
* Jelujur 3 manik
* Jelujur 3 manik & Labuci

* Manik atas Kain Lace
* Jelujur 1 manik
* Manik tali air
* Jelujur manik+ labuci
* sisik ikan
* Bunga Kekwa
* Bunga Kemboja
* Bunga melur


 * Bunga bercabang
* Mutiara berantai

* Bunga bintang


* Bunga Kristal teratai
* bunga beras


* Bunga matahari
* Bubbel

* Bunga kristal
*Bunga Daisy

 * Crumble

* Kudup bunga rose
* Tapak sulaiman

* Manik Beiring
*Manik Berpintal
* Manik beiring V

* Bunga ekor merak
* Bunga lalang
* daun lintang
* Piramid

* pucuk rebung



* Batu gem tabur


* Bunga Flora

* sisik ikan


* Manik rapat
* Manik tabur
* Manik taburr sekata

No comments:

Post a Comment