Tuesday, February 21, 2012

Kelas Jahitan Manik 31 Mac 2012


Kelas Jahitan Manik 31 Mac 2012

Baju Yang penuh manik dan labuci akan menjadikan baju kelihatan Eksklusif dan tampak Mewah..Ingin belajar dalam masa satu hari???...maka mendaftarlah bersama saya


Baju dengan Manik dan kelihatan eklusif

PERBELANJAAN atau PENDAPATAN ?

Dengan hadir Kelas manik saya,upah jahit manik yang mahal dan perlukan PERBELANJAAN dan kos yang mahal akan menjadi PENDAPATAN.Dengan kemahiran yang diajar anda boleh mengambil tempahan Jahit Manik dan jahit baju anda sendiri mengikit design/patern yang disukai.Insyaallah.Dengan hanya modal RM200 sahaja anda akan dapat pulang modal semula dengan menjahit upah jahit satu baju.

Menawarkan kelas jahitan manik.

Berikut adalah butiran kelas:
Bengkel Sehari Asas dan Pra lanjutan Jahitan Manik
RM200



Tarikh:

Pilihan hari : 21 Mac (sabtu) 2012

- Belajar 40 pattern/corak,Teknik Asas & Pra Lanjutan
- 10.00am - 7.30pm (sehingga selesai modul)
- Bahan-bahan yang diberikan adalah milik anda
(nota, kain, manik jepun, labuci, jarum, gunting, benang, bekas manik,patern)
- 20 Pattern contoh untuk Baju
- Minum pagi dengan kuih, Makanan tengahari dan minum petang/kuih disediakan
- Pelajar terhad 8 orang sahaja
- Sijil Penyertaan diberikan
- Lokasi kelas: Taman Cempaka ( berdekatan LRT STAR Cempaka) saya boleh mengambil pelajar dari LRT Star Cempaka

kelainan bengkel ini dan kelas yang lain di laman web sedia ada ialah saya bukan sahaja mengajar asas tapi sebagai bonus mengajar pra lanjutan.disamping itu teknik yang diajar sebanyak 40 teknik.Anda boleh membuat perbandingan dengan kelas lain sedia ada di pasaran.Disini memang berbaloi baloi,selain itu juga pelajar terhad kepada 8 orang sahaja kerana untuk memudahkan saya memberi tumpuan kepada 8 pelajar.Disamping itu tempat kelas diadakan berhawa dingin untuk keselesaan pelajar.Malahan saya merupakan lulusan UITM dalam Jurusan Fashion Designer dan berpengalaman selama 7 tahun dalam bidang manik dan labuci.


Bagaimana anda ingin menyertai kelas ini:-

Bayaran deposit RM50 hendaklah di bayar kepada Pn Arni Azrin Bt Idris akaun MAYBANK 114208415879 setelah membuat bayaran SILA BUAT PENDAFTARAN dengan menghantar butiran anda melalui SMS ke 016-2332844

Nyatankan butiran anda :

• Nama Penuh
• No. Kad Pengenalan
• Nyatakan Jenis Bengkel & Tarikh Bengkel. Cth : ( Siti Kamariah Bt Hussein , 792410-01-2041 manik 08/05/2010)
• Sila simpan dan bawa resit untuk rujukan.
• Baki RM150.00 boleh dibayar semasa menghadiri kelas.

Modul Pembelajaran

* Pengenalan manik
* Kaedah asas menjahit dan pra lanjutan
* Kaedah membentuk corak/flora/daun/abstrak
* kaedah penyesuaian warna
* Kaedah menekap corak


Istimewa untuk pelajar kelas saya,Tambahan modul pelajaran sebagai bonus, termasuk dalam package ialah jahitan manik diatas kain lace menggunakan manik dan labuci.Selain itu saya juga akan mengajar teknik menggunakan Swaroski Kristal di atas baju dan teknik patchwork.Yang paling istimewa saya akan mengajar sekali teknik Tassel iaitu manik berjurai yang biasanya diletakkan di hujung lengan baju @ tudung.Malahan saya akan mengajar teknik asas Crumble...pasti baju anda yang biasa menjadi berbeza dengan teknik yang diajar.saya juga ada menjual manik dan labuci serendah RM2.00

Perhatian kelas hanya akan diadakan minumum 3 pelajar mengikut tarikh yang diberi.


Tel : 016-2332844 (&PM ke atas) atau

email:azrinbeadscreation@yahoo.com

Layari azrinbeadscreation.blogsppot utuk melihat hasil gambar kelas yang telah daiadakan.

Facebook : Azrin Beads

No comments:

Post a Comment